Rozwijamy technologie jutra
Wyodrębniliśmy w naszej ofercie sześć głównych obszarów. Funkcjonują one osobno, a jednocześnie pozostają ze sobą w ścisłej korelacji.
  • Rozwiązania Infrastrukturalne
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Budowa i Rozwój Oprogramowania
  • Analityka Biznesowa
  • Wsparcie i Utrzymanie Rozwiązań
  • Konsulting IT
zrealizowanych z sukcesem projektów
100+
ekspertów i ekspertek
70+
wiele lat doświadczeń
12
lokalizacje firmy
2

Symmetry w liczbach

przeczytaj więcej o nas

Wydawca treści

null Symmetry wdroży platformę konteneryzacyjną dla COI

Symmetry wdroży platformę konteneryzacyjną dla COI

Symmetry podpisało umowę z Centralnym Ośrodkiem Informatyki (COI) na dostawę i wdrożenie kompleksowego rozwiązania platformy konteneryzacyjnej na potrzeby budowy infrastruktury chmurowej klienta. Łączna wartość kontraktu wynosi prawie 6,5 mln zł brutto.

- Realizacja projektu dla COI z pewnością będzie dla nas ciekawym wyzwaniem. Cieszy nas fakt, że będziemy mogli wziąć udział w tak złożonym przedsięwzięciu, wpierając jednocześnie transformację cyfrową w sektorze administracji publicznej, której dynamika rozwoju jest mocno zauważalna – powiedział Paweł Bociąga, Prezes Zarządu Symmetry Sp. z o.o. Oferta Symmetry została wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu przetargowym zorganizowanym przez Centralny Ośrodek Informatyki (COI). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń wraz z oprogramowaniem, wsparciem technicznym oraz usługami wdrożeniowymi. Spółka dostarczy m.in. serwery Lenovo SR630 V2 Essential Service (12 szt.), system pamięci obiektowo – blokowej NetApp AFF A400 (2 szt). Firma zapewni także środowisko zarządzania kontenerami w oparciu o technologię Red Hat OpenShift Platform Plus. Ponadto Symmetry jest odpowiedzialne za dostarczenie kompletnego rozwiązanie systemowo-sprzętowego do wykonywania kopii zapasowej i archiwizacji danych obejmującego serwery Lenovo ThinkSystem SR550 (2 szt.) oraz oprogramowanie CommVault v11. Zgodnie z wymogami klienta rozwiązanie umożliwi replikację danych pomiędzy lokalizacjami. Pozwoli też na backup nieograniczonej ilości aplikacji dedykowanym agentem zainstalowanym wewnątrz serwera wirtualnego i jednocześnie na elastyczną rozbudowę w ramach jednej, jak i wielu lokalizacji.
Zakres prac obejmie montaż, wdrożenie oraz przeprowadzenie procesu konfiguracji w dwóch lokalizacjach klienta, instruktaż stanowiskowy oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej. Kontrakt przewiduje świadczenie opieki serwisowej przez okres trzydziestu sześciu miesięcy (36 mies.). Usługi te będą realizowane w trybie 24/7/365 z gwarantowanym czasem reakcji na awarię wynoszącym maksymalnie cztery godziny (4h). W przypadku zwykłych zgłoszeń czas naprawy wynosi czterdzieści osiem godzin (48h), a w odniesieniu do awarii krytycznych obowiązują dwadzieścia cztery godziny (24h). Projekt zostanie zrealizowany w terminie stu dwudziestu dni (120) od momentu zawarcia umowy. Warto podkreślić, że zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, II Oś priorytetowa e-administracja i otwarty rząd, w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-Usług publicznych”.
Paweł Bociąga
Prezes Zarządu
Co jest pokusą dla cyberprzestępców?
Każdy komputer w sieci korporacyjnej z pewnością posiada funkcję pulpitu zdalnego. Co więcej, dział wsparcia technicznego regularnie przejmuje kontrolę nad laptopami użytkowników, aby zainstalować nowe oprogramowanie lub rozwiązać problem. Bardzo często również vendorzy posiadają zdalny dostęp do serwerów czy innych systemów, aby zapewnić zdalne wsparcie, co bez wątpienia jest doskonałą opcją obniżenia kosztów czy sposobem na zredukowanie zatrudnienia.

Blog

Zobacz pozostałe wpisy

Partnerzy