Oferta pracy

OfertyPracy

Service Desk Specialist (II linia wsparcia)

Poszukujemy

Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osób posiadających:

  • minimum roczne doświadczenie w branży IT
  • znajomość narzędzia monitorującego Zabbix
  • zdolność logicznej analizy
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT

Dodatkowo docenimy

  • doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta – helpdesk

Oferujemy


  • prywatną opiekę medyczną
  • wyjazdy integracyjne
  • udział w imprezach i spotkaniach firmowych
  • korzystanie z kursów, szkoleń i konferencji
  • pracę w ramach różnych zespołów nad rozwojem umiejętności
  • dostęp do najnowszych technologii i koncepcji biznesowych
  • wysokiej klasy narzędzia pracy dopasowane do charakteru wykonywanych zadań

Twoje zadania

  • analiza techniczna i wsparcie w rozwiązywaniu problemów zgłoszonych przez klienta
  • opracowanie i wykonanie zapytań bazodanowych
  • analiza logów z systemów operacyjnych i serwerowych w tym Windows Serwer i CentOS
  • analiza logów z oprogramowania monitorującego Zabbix

FormularzAplikacjiCv

Aplikuj online

To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
Plik PDF wymagany.
To pole jest wymagane.
W każdej chwili możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami: [email protected]