Oferta pracy

OfertyPracy

IT Service Desk Specialist (1st Line Support)

Poszukujemy

Poszukujemy osób posiadających:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne) lub minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk
  • pozytywną energię, dociekliwości, chęć angażowania się oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swoboda w kontaktach telefonicznych
  • znajomość JIRA, HPSM będzie Twoim atutem
  • gotowość do pracy w ruchomym czasie - będziesz pracować od 7:30 do 15:30, w inny dzień od 11:30 do 19:30, czasem również w sobotę

Oferujemy


  • prywatną opiekę medyczną i Multisport
  • udział w imprezach i spotkaniach firmowych
  • korzystanie z kursów, szkoleń i konferencji
  • pracę w ramach różnych zespołów nad rozwojem umiejętności
  • dostęp do najnowszych technologii i koncepcji biznesowych
  • wysokiej klasy narzędzia pracy dopasowane do charakteru wykonywanych zadań

Twoje zadania

  • praca na pierwszej linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń
  • telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania
  • monitorowanie i reagowanie na komunikaty i alarmy otrzymywane z systemów monitorujących 
  • rozwój w kierunku samodzielnego rozwiązywania problemów
  • współpraca z pracownikami realizującymi zadania w ramach II linii wsparcia
  • terminowa realizacja codziennych zadań

FormularzAplikacjiCv

Aplikuj online

To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
Plik PDF wymagany.
To pole jest wymagane.
W każdej chwili możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami: [email protected]