Oferta pracy

Kierownik działu utrzymania

Poszukujemy

Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby posiadającej:
  • co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w pracy z klientem w sektorze publicznym)
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz zarządzaniu procesem utrzymania
  • doświadczenie w użytkowaniu systemów zarządzania incydentami lub pracą takich jak: HPSM/ JIRA/ RedMine/ Bugzilla w szczególności w części raportowej-analitycznej
  • umiejętność przekładania wymagań procesów biznesowych na parametry świadczonych usług
  • znajomość modelu zarządzania procesami zgodnego z ITIL (certyfikat ITIL mile widziany)
  • umiejętność określania priorytetów oraz efektywnej realizacji zadań
  • wysokie umiejętności interpersonalne (komunikacja i negocjacje)
  • umiejętność efektywnego działania w sytuacjach stresowych

Oferujemy


  • prywatną opiekę medyczną
  • wyjazdy integracyjne
  • udział w imprezach i spotkaniach firmowych
  • korzystanie z kursów, szkoleń i konferencji
  • pracę w ramach różnych zespołów nad rozwojem umiejętności
  • dostęp do najnowszych technologii i koncepcji biznesowych
  • wysokiej klasy narzędzia pracy dopasowane do charakteru wykonywanych zadań

Twoje zadania

  • zarządzanie realizacją umów utrzymaniowych
  • zapewnienie ciągłości działania i dostępności aplikacji oraz usług IT
  • zarządzanie wydaniami systemu
  • zarządzanie bibliotekami procedur i dobrych praktyk
  • odpowiedzialność za zapewnienie spełnienia parametrów SLA dla usług IT i utrzymywanych aplikacji
  • raportowanie okresowe oraz w trybie nadzwyczajnym stanu parametrów usługi
  • zarządzanie zespołem utrzymania aplikacji i usług IT (> 10 osób) dla kluczowych klientów
  • koordynacja i określanie priorytetów zadań w zespole
  • współpraca z klientami w zakresie optymalizacji procesów związanych z utrzymaniem aplikacji i usług IT
  • współpraca z klientami w zakresie uzgodnień raportów miesięcznych oraz raportów okresowych
  • odpowiedzialność za utrzymanie istniejących aplikacji
  • współpraca z klientami w zakresie kontroli realizacji i usług oraz optymalizacji procedur i procesów
  • współpraca z działem rozwoju aplikacji i usług IT
  • doskonałe zarządzanie czasem pracy
  • praca stacjonarna w różnych lokalizacjach na terenie Warszawy

Formularz

Aplikuj online

W każdej chwili możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami: [email protected]