Serwis
Wsparcie i utrzymanie rozwiązań
Zapewniamy obsługę serwisową i wsparcie z gwarantowanym poziomem usług w środowisku wielu dostawców
W zależności od potrzeb klienta odpowiadamy za utrzymanie całego środowiska informatycznego lub wybranych aplikacji. Zapewniamy opiekę nad serwerami, siecią komputerową i komputerami użytkowników. Sprawujemy nadzór nad prawidłowym działaniem systemów i gwarantujemy natychmiastową reakcję w sytuacji awarii. Nasza pomoc jest realizowana w trybie 24/7/365.
Pojedyncze usługi koncentrują się głównie wokół obsługi powdrożeniowej i wsparcia technicznego w zakresie IT (umowa serwisowa), bieżącego wsparcia użytkowników oraz monitorowania i utrzymania zaimplementowanych rozwiązań (SLA). Zapewniamy również wsparcie w zakresie Help Desk i ServiceDesk dla pracowników i administratorów (rozwiązania sieciowo-serwerowe, stacje robocze, urządzenia peryferyjne) oraz doradztwo IT. Systematycznie przeprowadzamy niezbędne przeglądy infrastruktury. Na podstawie zebranych obserwacji przygotowujemy raport podsumowujący stan utrzymywanego środowiska IT wraz z rekomendowanymi zaleceniami.
Pojedyncze usługi koncentrują się głównie wokół obsługi powdrożeniowej i wsparcia technicznego w zakresie IT (umowa serwisowa), bieżącego wsparcia użytkowników oraz monitorowania i utrzymania zaimplementowanych rozwiązań (SLA). Zapewniamy również wsparcie w zakresie Help Desk i ServiceDesk dla pracowników i administratorów (rozwiązania sieciowo-serwerowe, stacje robocze, urządzenia peryferyjne) oraz doradztwo IT. Systematycznie przeprowadzamy niezbędne przeglądy infrastruktury. Na podstawie zebranych obserwacji przygotowujemy raport podsumowujący stan utrzymywanego środowiska IT wraz z rekomendowanymi zaleceniami.
Oferujemy:
- obsługę powdrożeniową
- wsparcie techniczne w zakresie IT
- bieżące wsparcie użytkowników
- monitorowanie i utrzymanie zaimplementowanych rozwiązań
- Help Desk i ServiceDesk
- doradztwo IT
Paweł Bociąga
Prezes Zarządu
W jakim kierunku zmierza technologia?
11/6/19 1:25 PM
Transformacja cyfrowa niesienie ze sobą nie tylko zmiany technologiczne,
ale również organizacyjne na styku technologii, biznesu i ludzi.
Prezentowane kierunki rozwoju mogą służyć jako pewnego rodzaju kompas
dla organizacji, które chcą przenieść swój biznes na wyższy poziom. Z
pewnością niektóre z topowych trendów w zakresie cyfrowej transformacji
nawiązują do wątków zapoczątkowanych w minionym roku, niemniej jednak
warto zwrócić uwagę na kilka nowych aspektów.
Blog
Zobacz pozostałe wpisy