Service Desk Specialist
Oferta pracy
Service Desk Specialist (II linia wsparcia)
Pooszukujemy
Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osób posiadających:
Dodatkowo docenimy
- minimum roczne doświadczenie w branży IT
- znajomość narzędzia monitorującego Zabbix
- zdolność logicznej analizy
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT
Dodatkowo docenimy
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta – helpdesk
Oferujemy
- prywatną opiekę medyczną
- wyjazdy integracyjne
- udział w imprezach i spotkaniach firmowych
- korzystanie z kursów, szkoleń i konferencji
- pracę w ramach różnych zespołów nad rozwojem umiejętności
- dostęp do najnowszych technologii i koncepcji biznesowych
- wysokiej klasy narzędzia pracy dopasowane do charakteru wykonywanych zadań
Twoje zadania
- analiza techniczna i wsparcie w rozwiązywaniu problemów zgłoszonych przez klienta
- opracowanie i wykonanie zapytań bazodanowych
- analiza logów z systemów operacyjnych i serwerowych w tym Windows Serwer i CentOS
- analiza logów z oprogramowania monitorującego Zabbix
W każdej chwili możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami: [email protected]