Oferta pracy

Service Desk Specialist (II linia wsparcia)

Pooszukujemy

Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osób posiadających:
  • minimum roczne doświadczenie w branży IT
  • znajomość narzędzia monitorującego Zabbix
  • zdolność logicznej analizy
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT

Dodatkowo docenimy
  • doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta – helpdesk

Oferujemy


  • prywatną opiekę medyczną
  • wyjazdy integracyjne
  • udział w imprezach i spotkaniach firmowych
  • korzystanie z kursów, szkoleń i konferencji
  • pracę w ramach różnych zespołów nad rozwojem umiejętności
  • dostęp do najnowszych technologii i koncepcji biznesowych
  • wysokiej klasy narzędzia pracy dopasowane do charakteru wykonywanych zadań

Twoje zadania

  • analiza techniczna i wsparcie w rozwiązywaniu problemów zgłoszonych przez klienta
  • opracowanie i wykonanie zapytań bazodanowych
  • analiza logów z systemów operacyjnych i serwerowych w tym Windows Serwer i CentOS
  • analiza logów z oprogramowania monitorującego Zabbix

Form

Aplikuj online

W każdej chwili możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami: [email protected]